Znajdź nas na Facebook - rozwiń/schowaj

DSW - miejsce dla Ciebie

Dla studenta

Partnerstwo DSW i Brand24

wydrukuj artykuł

Pracownia Badań Medioznawczych i Społecznych (PBMiS) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej podjęła współpracę z firmą Brand24.


– Niebawem rozpoczną się pierwsze wspólne badania medioznawcze. Brand24 to efektywna metoda monitorowania tego co o marce, produkcie mówi się w Internecie. To również narzędzie do pomiaru natężenia szumu (buzz), który pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego. Jedną z podstawowych funkcjonalności projektu jest także możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter czy Blip (monitoring social media) – informuje dr Bartłomiej Łódzki, kierownik Pracowni Badań Medioznawczych i Społecznych.

Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów.

Więcej na: brand24.pl