Studia I stopnia
Kierunek: pedagogika
Specjalność: pedagogika szkolna z tutoringiem
Tryb: stacjonarne
Tryb: niestacjonarne
Kod przedmiotu | Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
Semestr I | ||
S1-50-PROPFILOZ-1 | Propedeutyka filozofii | 5 |
S1-50-WPROPSYCH-1 | Wprowadzenie do psychologii | 4 |
S1-50-PODSTSOCJ-1 | Podstawy socjologii | 5 |
S1-50-WPROPEDAG-1 | Wprowadzenie do pedagogiki | 5 |
S1-51-HISTKONTED-1 | Historyczne konteksty edukacji | 6 |
S1-51-SZKINSEDU-1 | Szkoła jako instytucja edukacyjna | 5 |
SUMA | 30 | |
Semestr II | ||
S1-50-WKONCSYSFIL-2 | Wybrane koncepcje i systemy filozoficzne | 4 |
S1-50-PSROZOSOB-2 | Psychologia rozwojowa i osobowości | 5 |
S1-50-SOCJWYCH-2 | Socjologia wychowania | 5 |
S1-51-TEORIAWYCH-2 | Teoria wychowania | 6 |
S1-51-ELENEUPED-2 | Elementy neuropedagogiki | 4 |
S1-51-PEDZAB-2 | Pedagogika zabawy | 3 |
S1-51-PROJPRPRAWY-2 | Projektowanie programów pracy wychowawczej | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr III | ||
S1-50-PSYCHWYCH-3 | Psychologia wychowania | 3 |
S1-51-KOMUNINTER-3 | Komunikacja interpersonalna - interakcje społeczne | 2,5 |
S1-51-PODSTDYDOG-3 | Podstawy dydaktyki ogólnej | 6 |
S1-51-WARSZKOMUCZ-3 | Warsztaty kompetencji całożyciowego uczenia się | 3 |
S1-50-JANG1B2-3 S1-50-JANG1C1-3 S1-50-JNIE1B2-3 S1-50-JNIE1C1-3 S1-50-JROS1B2-3 S1-50-JROS1C1-3 | Język obcy 1 | 3 |
00-WF1-3 | Wychowanie fizyczne 1 | 0,5 |
S1-51-NEUROMET-3 | Neurometodyka | 3 |
S1-51-METDIAPRWYCH-3 | Metody diagnozowania w pracy wychowawczej | 3 |
S1-51-WPRTUTMEN-3 | Wprowadzenie do tutoringu i mentoringu | 3 |
S1-51-PRAKT1-3-PST | Praktyka asystencka | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr IV | ||
S1-51-WSPKONSYSED-4 | Współczesne koncepcje i systemy edukacyjne | 4,5 |
S1-51-PROSEM-4 | Proseminarium | 4 |
S1-50-JANG2B2-4 S1-50-JANG2C1-4 S1-50-JNIE2B2-4 S1-50-JNIE2C1-4 S1-50-JROS2B2-4 S1-50-JROS2C1-4 | Język obcy 2 | 3 |
00-WF2-4 | Wychowanie fizyczne 2 | 0,5 |
S1-51-METPRPEDSZ-4 | Metodyka pracy pedagoga szkolnego | 6 |
S1-51-WARCOATUT-5 | Warsztaty coachingu i tutoringu | 4 |
S1-51-NOWTECHUCZ-4 | Nowoczesne techniki uczenia się | 5 |
S1-51-PRAKT2-4-PST | Praktyka zadaniowa | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr V | ||
S1-51-PEDSPOL-5-PPS | Pedagogika społeczna | 3 |
S1-51-METBADPED-5 | Metody badań pedagogicznych | 4 |
S1-51-SEMDYPL1-5 | Seminarium dyplomowe 1 | 5 |
S1-50-JANG3B2-5 S1-50-JANG3C1-5 S1-50-JNIE3B2-5 S1-50-JNIE3C1-5 S1-50-JROS3B2-5 S1-50-JROS3C1-5 | Język obcy 3 | 3 |
S1-51-PODPOMPSYPED-5 | Podstawy pomocy psychologiczno-pedagogicznej | 4 |
S1-51-WARUMIWYCH-4 | Warsztaty umiejętności wychowawczych | 4 |
S1-51-TRETWO-5 | Trening twórczości | 4 |
S1-51-PRAKT3-5-PST | Praktyka projektowa | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr VI | ||
S1-50-KULKONTED-6 | Kulturowe konteksty edukacji | 4 |
S1-52-PEDSPEC-6-P | Pedagogika specjalna | 3 |
S1-51-SEMDYPL2-6 | Seminarium dyplomowe 2 | 8 |
S1-51-PORWYCH-6 | Poradnictwo wychowawcze | 4 |
S1-51-PROINDROZU-6 | Projektowanie indywidualnego rozwoju ucznia | 4 |
S1-51-EWAPRASZK-6 | Ewaluacja pracy szkoły | 4 |
S1-51-PRAKT4-6-PST | Praktyka dyplomowa | 3 |
SUMA | 30 |
Kod przedmiotu | Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
Semestr I | ||
N1-50-PROPFILOZ-1 | Propedeutyka filozofii | 5 |
N1-50-WPROPSYCH-1 | Wprowadzenie do psychologii | 4 |
N1-50-PODSTSOCJ-1 | Podstawy socjologii | 5 |
N1-50-WPROPEDAG-1 | Wprowadzenie do pedagogiki | 5 |
N1-51-HISTKONTED-1 | Historyczne konteksty edukacji | 6 |
N1-51-SZKINSEDU-1 | Szkoła jako instytucja edukacyjna | 5 |
SUMA | 30 | |
Semestr II | ||
N1-50-WKONCSYSFIL-2 | Wybrane koncepcje i systemy filozoficzne | 4 |
N1-50-PSROZOSOB-2 | Psychologia rozwojowa i osobowości | 5 |
N1-50-SOCJWYCH-2 | Socjologia wychowania | 5 |
N1-51-TEORIAWYCH-2 | Teoria wychowania | 6 |
N1-51-ELENEUPED-2 | Elementy neuropedagogiki | 4 |
N1-51-PEDZAB-2 | Pedagogika zabawy | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr III | ||
N1-50-PSYCHWYCH-3 | Psychologia wychowania | 3 |
N1-51-KOMUNINTER-3 | Komunikacja interpersonalna - interakcje społeczne | 2,5 |
N1-51-PODSTDYDOG-3 | Podstawy dydaktyki ogólnej | 6 |
N1-51-WARSZKOMUCZ-3 | Warsztaty kompetencji całożyciowego uczenia się | 3 |
N1-50-JANG1B2-3 N1-50-JANG1C1-3 N1-50-JNIE1B2-3 N1-50-JNIE1C1-3 N1-50-JROS1B2-3 N1-50-JROS1C1-3 | Język obcy 1 | 3 |
00-WF1-3 | Wychowanie fizyczne 1 | 0,5 |
N1-51-NEUROMET-3 | Neurometodyka | 3 |
N1-51-METDIAPRWYCH-3 | Metody diagnozowania w pracy wychowawczej | 3 |
N1-51-WPRTUTMEN-3 | Wprowadzenie do tutoringu i mentoringu | 3 |
N1-51-PRAKT1-3-PST | Praktyka asystencka | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr IV | ||
N1-51-WSPKONSYSED-4 | Współczesne koncepcje i systemy edukacyjne | 4,5 |
N1-51-PROSEM-4 | Proseminarium | 4 |
N1-50-JANG2B2-4 N1-50-JANG2C1-4 N1-50-JNIE2B2-4 N1-50-JNIE2C1-4 N1-50-JROS2B2-4 N1-50-JROS2C1-4 | Język obcy 2 | 3 |
00-WF2-4 | Wychowanie fizyczne 2 | 0,5 |
N1-51-METPRPEDSZ-4 | Metodyka pracy pedagoga szkolnego | 6 |
N1-51-WARCOATUT-5 | Warsztaty coachingu i tutoringu | 4 |
N1-51-NOWTECHUCZ-4 | Nowoczesne techniki uczenia się | 5 |
N1-51-PRAKT2-4-PST | Praktyka zadaniowa | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr V | ||
N1-51-PEDSPOL-5-PPS | Pedagogika społeczna | 3 |
N1-51-METBADPED-5 | Metody badań pedagogicznych | 4 |
N1-51-SEMDYPL1-5 | Seminarium dyplomowe 1 | 5 |
N1-50-JANG3B2-5 N1-50-JANG3C1-5 N1-50-JNIE3B2-5 N1-50-JNIE3C1-5 N1-50-JROS3B2-5 N1-50-JROS3C1-5 | Język obcy 3 | 3 |
N1-51-PODPOMPSYPED-5 | Podstawy pomocy psychologiczno-pedagogicznej | 4 |
N1-51-WARUMIWYCH-4 | Warsztaty umiejętności wychowawczych | 4 |
N1-51-TRETWO-5 | Trening twórczości | 4 |
N1-51-PRAKT3-5-PST | Praktyka projektowa | 3 |
SUMA | 30 | |
Semestr VI | ||
N1-50-KULKONTED-6 | Kulturowe konteksty edukacji | 4 |
N1-52-PEDSPEC-6-P | Pedagogika specjalna | 3 |
N1-51-SEMDYPL2-6 | Seminarium dyplomowe 2 | 8 |
N1-51-PORWYCH-6 | Poradnictwo wychowawcze | 4 |
N1-51-PROINDROZU-6 | Projektowanie indywidualnego rozwoju ucznia | 4 |
N1-51-EWAPRASZK-6 | Ewaluacja pracy szkoły | 4 |
N1-51-PRAKT4-6-PST | Praktyka dyplomowa | 3 |
SUMA | 30 |